Gegužės 13 d. dalyvavome Šiaulių techninės kūrybos centro organizuotame Makeathon’e Mind over Matter. Šiame renginyje analizavome keliamą problemą: išsitraukę STEAM profesiją, vadovaudamiesi pasiūlytais veiksmais, turėjome sugalvoti sprendimą ir jo prototipą. Mūsų komandai atiteko miškų ir žemės biologinių įvairovių problema, grafikos dizainerio profesija ir tapybos veiksmas. Pasukę galvas, nusprendėme sukurti žaidimo korteles. Kortelės buvo keturių tipų: „Atspėk medį“, „Atspėk gyvūną“, „Išspręsk problemą“ ir „Susiek problemas“. Pasiskirstę uždavinius kibome į darbus ir po 3 valandų gavome rezultatų, kuriuo buvome patenkinti ne tik mes, bet ir renginio komisija.
Laimėjome III vietą!
Emilija Skiutė, IIG kl. mokinė