Skip to content
Facebook
YouTube
Priėmimas
Parama
Dienynas
Nuorodos
Archyvas
Apie gimnaziją
Didžiuojamės
D.Sabalienės premijos laureatai
Kaštono nominacija
Mokinių pasiekimai
Leidiniai
Metų knyga
Naujienlaiškis „Antrieji namai“
Naujienos
Renginiai
TBDP
Struktūra ir kontaktai
Administracija
Pedagogai
Savivalda
Mokiniai
Direktoriai
Veiklos sritys
Formalus ugdymas
Neformalus ugdymas
DofE programa
Nuotolinis mokymas
Renginiai
Vykdomi projektai
Volunteering for Solidarity Education
Modern Education in Science for Industry 4.0
„FabLab SchoolNet: STEAM education and learning by Robotics, 3D and Mobile technologies“
Transdigital Education – Developing Key Competences through Holistic Learning and Teaching in the Digital Age
„Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas“ (MIR)
Įvykdyti projektai
Pagalba mokiniui
Vaiko gerovės komisija
Ugdymo proceso organizavimas
Administracinė informacija
Nuostatai
Darbo tvarkos taisyklės
Planavimo dokumentai
Darbo užmokestis
Direktoriaus ataskaitos
Finansinės ataskaitos
Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaita
Finansinių ataskaitų rinkinys
Įsigyti vadovėliai ir mokymo priemonės
2 proc. parama
Paslaugos
A. J. Greimo skaitykla
Maitinimas
Socialinis pedagogas
Visuomenės sveikatos specialistė
Formos
Turizmo dokumentai
Mokamos paslaugos
Sporto salės užimtumas
Formalus ugdymas
Pradžia
/
Veiklos sritys
/
Formalus ugdymas
Formalus ugdymas
admin
2021-01-15T12:19:01+02:00
Ugdymo proceso organizavimas
Vertinimo aprašas
Lankomumo tvarka
Nuotolinio mokymo tvarka
El. dienyno tvarkymo nuostatai
Individualus ugdymo planas (III-IV kl.)
Mokinių, atvykusių ar grįžusių iš užsienio, ugdymo tvarka
PEDAGOGINĖ PAGALBA MOKINIUI 2020-2021 M. M. I PUSMEČIO KONSULTACIJŲ TVARKARAŠTIS
UGDOMOS MOKINIO SAVYBĖS
ASMENINIO PROJEKTO RENGIMO TVARKA. APRAŠAS
ASMENINIO PROJEKTO RENGIMO TVARKA. APRAŠAS
SKU KALENDORIUS
Toggle Sliding Bar Area
Naujausi įrašai
Nemokamas maitinimas
„Atmintis gyva, nes liudija“
Erasmus+ programos projektas „Modern Education in Science for Industry 4.0 (MESI 4.0)“ vyksta ir Covid-19 pandemijos metu
Go to Top