Gruodžio 4 d. Didždvario gimnazijos informatikos mokytoja Kristina Rimkuvienė ir matematikos mokytoja Lydija Dronova-Platbarzdė dalyvavo tarptautinėje apskritojo stalo diskusijoje „Skaitmeninis mokytojas – augantis mokinys 2024“ (International Roundtable Discussion “Digital Teacher-Growing Student 2024”), kurioje pristatė savo pranešimą „Papildytos realybės (AR) taikymo galimybės ugdymo procese“. Diskusijoje savo pranešimus pristatė daugiau nei dvidešimties įvarių sričių mokytojai ne tik iš Lietuvos miestų: Šiaulių, Kėdainių, Klaipėdos ir Vilniaus, bet ir iš Turkijos, Italijos ir Estijos.
„Papildytos realybės (AR) taikymo galimybės ugdymo procese“ pranešimo tikslas: Erasmus+ projekto ARIES (Augmented and Immersive Reality for Improved Education in Schools in Europe) sklaida, siekiant pabrėžti AR technologijų potencialą mokyme, kuris leidžia mokiniams interaktyviai mokytis ir tyrinėti įvairius mokymosi objektus inovatyviais būdais. Taip pat buvo aptariamos papildytos realybės technologijos pritaikymo galimybės švietimo procese, bei pristatomi konkretūs įrankiai: CoSpace (Merge Cube) ir Halo AR. Diskusijos dalyviai ne tik susipažino su šių įrankių pritaikymo galimybėmis ir jau sukurtais produktais, bet ir praktiškai mokėsi, kaip sukurti tokią priemonę savarankiškai.
Ši diskusija pabrėžė, kad skaitmeninės technologijos gali reikšmingai prisidėti prie mokymo proceso modernizavimo, skatindamos mokinių motyvaciją ir sudarydamos sąlygas įgyti praktinių žinių inovatyviais būdais. Mokytojų iš Lietuvos ir kitų šalių bendradarbiavimas rodo, kad šiuolaikinės technologijos tampa vis svarbesne švietimo dalimi.