Balandžio 7 d. buvo organizuota  neįprasta CLIL pamoka: matematikos mokytoja Lydija Dronova-Platbarzdė ir anglų kalbos mokytoja Daiva Oss pakvietė IY ir grupę IA klasių mokinius į aktų salę, kur vyko  integruota matematikos ir anglų kalbos pamoka.

Mokiniai buvo suskirstyti į įvairių gebėjimų grupes (po 3-4). Patogiai įsitaisę ant atsineštų kėdžių ar tiesiog ant grindų, pirmokai sprendė realaus turinio uždavinius taikydami tiesinių lygčių sistemų sprendimo būdus. Suabejojusius sprendimo eiga gelbėjo ant salės sienų esantys QR kodai, kuriuose buvo paslėptos uždavinio sąlygos tiesinių lygčių sistemos. Išsprendę uždavinius, mokiniai atliko kūrybinę užduotį – kiekviena grupė anglų kalba kūrė realaus  turinio uždavinį, jį iliustravo bei pateikė sprendimo algoritmą. Smagu, kad dauguma mokinių įvykdė tiek matematikos, tiek anglų k. keltus uždavinius.

Pirmokai įrodė, kad kartais smagu pakeisti mokymosi aplinką ir matematines užduotis spręsti angliškai.

Daiva Oss, anglų k. mokytoja