Sausio 3 d. vyko gimnazijos pedagogų gerosios patirties konferencija „Lyderystė ir inovacijos: kelias į šiuolaikinės mokyklos kokybę“. Ugdymo skyriaus vedėja Audronė Saldauskienė pristatė Šiaulių švietimo 2025 m. prioritetus: metodų, mokymo būdų įvairovė pamokoje, kvalifikacijos tobulinimas ir dalijimasis gerąja patirtimi. Ji akcentavo, kad prioritetus gimnazijos pedagogai įgyvendina vesdami integruotas pamokas, organizuodami pamokas ne mokyklos aplinkoje, vesdami ir stebėdami atviras pamokas miesto kolegoms, dalyvaudami kvalifikacijos tobulinimo seminaruose, mokymuose, metodinėse konferencijose, stažuotėse, organizuodami ir dalindamiesi gerąja patirtimi šalies konferencijas, forumus.
Lietuvių kalbos mokytoja Jolanta Valančienė skaitė pranešimą „Vizualinio mąstymo strategija (VMS) lietuvių kalbos ir literatūros pamokose“. Ji pristatė įgytą patirtį taikant VMS, kurios tikslai: ugdyti lietuvių kalbos įgūdžius, pasitelkiant meno kūrinius plėsti žodyną; sklandžiai, rišliai kalbėti, gebėti išsakyti savo mintis, diskutuoti, argumentuoti; ugdyti kritinio mąstymo, kūrybiškumo, komunikacinius įgūdžius. Kolegoms pateikė praktinių užduočių, akcentavo, kad šią strategiją puikiai gali taikyti kalbų, socialinių m. ir menų mokytojai.
Anglų kalbos mokytoja Inga Stonienė skaitė pranešimą „Kurti – tai padaryti kažką iš nieko“. Ji pristatė Erasmus+ projekto „Kaleidoskopas“ veiklas (nagrinėtos kūrybinio rašymo, kultūros ir socialinės problemos). Mokytoja kolegoms kalbėjo apie tai, kaip sėkmingai pritaikė įgytą patirtį savo pamokose (pavyzdžiui, Im kl. mokiniai turėjo integruotas anglų kalbos su Radijo klubu pamokas; IIm ir IIp kl. mokiniai pristatė savo kūrybinius darbus: kūrė inscenizacijas, vaidino, dainavo, skaitė eiles, iliustravo pasirinktas knygos scenas; integruotoje anglų kalbos ir informatikos pamokoje mokiniai kūrė skaitmenines kalėdines atvirutes su papildyta realybe).
Istorijos mokytojas Paulius Baranauskas pasidalijo mintimis apie „Fenomenais grįstą mokymą“ (jis dalyvavo TŪM organizuotuose veiklose „Mokymuose apie kultūrinio ugdymo taikymą integruoto formaliojo ugdymo turinio kūrimui Šiaulių miesto bendrojo ugdymo mokyklose“). Idėja buvo perkelta į gimnaziją – organizuota integruota anglų k., istorijos, geografijos ir biologijos pamoka. Pasirinktas fenomenas – miškas. Šios pamokos rezultatas – sukurtas plakatas apie miško fenomeną integruojant pasirinktų dalykų žinias, tobulinant mokėjimo mokytis, komunikavimo komandose, kūrybingumo kompetencijas.
Anglų kalbos mokytojos: Kristina Urbonienė ir Daiva Oss, skaitė pranešimą „IT integravimas ir interaktyvios mokymosi aplinkos kūrimas“. Jos kolegoms pademonstravo programėles, padedančias mokytojui rengti įvairaus pobūdžio užduotis, ugdančias mokinių kritinį mąstymą, kūrybiškumą.
Anglų kalbos mokytoja Alla Chvostova, informatikos mokytoja Kristina Rimkuvienė ir matematikos mokytoja Lydija Dronova-Platbarzdė skaitė pranešimą „Inovatyvus mokymasis naudojant papildytą ir įtraukiančią realybę“. Mokytojos pristatė ARIES projekto, kuriame dalyvauja, veiklas. Jos teigė, kad projekto tikslas – sukurti lengvai prieinamą ir įgyvendinamą papildytos realybės mokymosi platformą, kuri mokytojams leistų mokymosi medžiagą perkelti į mokinių mokymąsi papildytos realybės (PR) mokymo technologijas. Kiekviena iš mokytojų pademonstravo, kaip pritaikė įgytas žinias su savo mokiniais (pavyzdžiui, mokiniai išbandė, kaip veikia Merge Cube).
Audronė Saldauskienė, ugdymo skyriaus vedėja