Miesto parkai yra svarbi rekreacijos dalis. Didesnė augalų bei gyvūnų įvairovė svarbi ne tik pačios ekosistemos tvarumui, bet ir visuomenės gamtos pažinimui. Tačiau pastaruoju metu vis dažniau pastebima, kad jauno amžiaus žmonės labai silpnai atpažįsta mus supančius augalus. Gegužės 24 d. TB1 kl. mokiniams vyko biologijos (lauko praktikos) pamoka „Biologinė įvairovė“. Mokiniai naudodami kvadrato metodą bandė nustatyti Didždvario parko žolinių augalų biologinę įvairovę. Naudodamiesi „Google lens“ ir „iNaturalist“ programėlėmis, mokiniai sėkmingai sugebėjo atpažinti ir identifikuoti 15 skirtingų žolinių augalų rūšių bei juos suklasifikuoti pagal mokslinę sistematiką. Susisteminę rezultatus, mokiniai diskutavo, kaip šis kvadrato metodas gali būti pritaikomas kitiems ekologiniams tyrimams, ką gauti rezultatai parodo apie parko ekologinę būklę, kodėl yra svarbu išsaugoti kuo didesnę biologinę įvairovę, kodėl svarbu pažinti mus supančią aplinką.
Aidas Bertulis, biologijos mokytojas