Mūsų kelionė prasidėjo ankstų ketvirtadienio rytą. Nors keltis reikėjo gana anksti, bet tai padaryti tikrai nebuvo sunku, nes šios išvykos laukiau labai ilgai ir žinojau, kad ji bus tikrai įsimintina. Kelionė autobusu tikriausiai būtų buvusi nuobodi, jei ne gidė Žana, kuri mums papasakojo daug įdomių istorinių įvykių, geografinių faktų apie šalis ir miestus, kuriuos pravažiuodavome. Pasivaikščiojimas Taline man be galo patiko. Labai gražus miestas, Estijos sostinė ir uostas. Labiausiai įsiminė juoką keliantis gidės pasakojimas apie ponias: dviems ponioms, vilkinčioms pūstas suknias, sunkoka būdavo prasilenkti siaurose senamiesčio gatvelėse. Vienai, kad kita galėtų praeiti, reikėdavo kilstelti sijoną. Jei viena iš ponių vyresnė, sijoną pakelti turėjo jaunesnė, nors tai buvo laikoma didžiule gėda. Tačiau jeigu jos buvo maždaug panašaus amžiaus, tada jas lydėję vyriškiai turėjo muštis ir laimėtojo ponia turėjo teisę praeiti. Šią istoriją net suvaidinome, juokėmės vieni iš kitų, tad tikrai prisiminsime. Labai šaunu, kad turėjome laisvo laiko: klaidžiojome po miesto senamiestį, pietavome Talino kavinukėse, lankėmės suvenyrų krautuvėlėse.

Plaukimas keltu – nauja patirtis, padariusi man didžiulį įspūdį. Buvo smagu su klasiokais praleisti tiek laiko, pažinti juos geriau, juk tai pirma tokia ilga mūsų kelionė. Be to, susiradome naujų draugų, taip pat (kaip ir mes) vykstančių į Stokholmą. Nuo denio galėjome gėrėtis nuostabiais vaizdais. Išsimiegojome gerai, niekas jūros liga nesusirgo, mat jūra buvo rami.  Dieną praleidome Stokholme. Šis miestas pakerėjo savo istorija, senamiesčio grožiu. Žinoma, be gidės Žanos pasakojimų tikrai nebūtume tiek daug visko sužinoję. Turėdami laisvo laiko, vaikštinėjome, grožėjomės ir pamatėme, kad Švedijoje viskas brangiau nei Lietuvoje. Atkeliavusi antra naktis ne visiems buvo gera, mat kilusios bangos įsiūbavo laivą, tad kai kurie suprato, kad serga jūros liga.

Trečią dieną lankėmės Tartu, antrame pagal dydį Estijos mieste. Klasė pasidalijo į dvi grupes. Pirmoji grupė vyko į AHHAA muziejų, o antroji – vaikščiojo po miestą su gide. Aš buvau antrojoje grupėje ir tikrai to nepasigailėjau. Gidė mums aprodė įdomių Tartu vietų. Labiausiai man patiko angelų tiltas, mat, juo eidamas, turi sugalvoti norą, susijusį su mokslu, ir jis tikrai išsipildys. Pavydžiu Tartu mokiniams, juk jie gali čia atbėgti prieš kiekvieną kontrolinį darbąTikiuosi, kad ir  mano norai išsipildys, nes tikrai nepakenktų gauti neblogą pažymį iš chemijos praktinio darbo.

Ši kelionė buvo tikrai šauni ir smagi: ir pamatėme, ir sužinojome, ir dar labiau susidraugavome.