Virtualios inovacijų ir verslumo stovyklos yra pirmasis dalyvavimo accelerator_x programoje žingsnis. Stovyklos vyksta Gather platformoje. Mokiniai ir verslo mentoriai atsiduria virtualiame inovacijų kūrimo pasaulyje. Virtualių stovyklų tikslas – kartu su verslo mentoriais išvystyti verslo idėją (produktą/paslaugą), kurią mokiniai tęsia įkūrę mokomąją bendrovę ir ją pristato eXpo parodose.
Spalio 7 d. septyni II klasės mokiniai dalyvavo virtualioje LJA Inovacijų stovykloje „Challenge the Challenge”. Tai virtualaus hakatonas, kurio metu mokiniai, susibūrę į komandą, išgrynina problemą ir atranda potencialią verslo idėją.
Mūsų gimnazijos mokiniai siūlė savo verslo idėjas, jas tobulindami, sprendė šias aktualias problemas:
- Rato uždarymas: antrinis daiktų panaudojimas. Ar galime ir kaip galime prisidėti prie rato uždarymo – žiedinės ekonomikos puoselėjimo. Nors dažno žmogaus sąmonėje po gamybos likusios atliekos būtų laikomos šiukšlėmis, tačiau pakartotinis panaudojimas gali sukurti vertę ir grąžinti juos į vartojimo ratą. Taip būtų skatinama aplinkos darna ir tvarumas.
- Fizinis aktyvumas ir sveikata. Kaip pasitelkiant antreprenerišką super galią, padidinti vaikų fizinį aktyvumą, formuoti ilgalaikius įpročius gyventi sveikiau ir aktyviau, kaip fizinę veiklą paversti smagiu įpročiu?
Diana Virbickaitė, ekonomikos mokytoja