Virtualios inovacijų ir verslumo stovyklos yra pirmasis dalyvavimo accelerator_x programoje žingsnis. Stovyklos vyksta Gather platformoje. Mokiniai ir verslo mentoriai atsiduria virtualiame inovacijų kūrimo pasaulyje. Virtualių stovyklų tikslas – kartu su verslo mentoriais išvystyti verslo idėją (produktą/paslaugą), kurią mokiniai tęsia įkūrę mokomąją bendrovę ir ją pristato eXpo parodose.

Spalio 7 d. septyni II klasės mokiniai dalyvavo virtualioje LJA Inovacijų stovykloje „Challenge the Challenge”. Tai virtualaus hakatonas, kurio metu mokiniai, susibūrę į komandą, išgrynina problemą ir atranda potencialią verslo idėją.

Mūsų gimnazijos mokiniai siūlė savo verslo idėjas, jas tobulindami, sprendė šias aktualias problemas:

  1. Rato uždarymas: antrinis daiktų panaudojimas. Ar galime ir kaip galime prisidėti prie rato uždarymo – žiedinės ekonomikos puoselėjimo. Nors dažno žmogaus sąmonėje po gamybos likusios atliekos būtų laikomos šiukšlėmis, tačiau pakartotinis panaudojimas gali sukurti vertę ir grąžinti juos į vartojimo ratą. Taip būtų skatinama aplinkos darna ir tvarumas.
  2. Fizinis aktyvumas ir sveikata. Kaip pasitelkiant antreprenerišką super galią, padidinti vaikų fizinį aktyvumą, formuoti ilgalaikius įpročius gyventi sveikiau ir aktyviau, kaip fizinę veiklą paversti smagiu įpročiu?

Diana Virbickaitė, ekonomikos mokytoja