Sausio mėn. II kl. mokiniams vyko integruotos fizikos (mokytoja Rima Valčiukienė) ir biologijos (mokytoja Kristina Muraškienė)pamokos. Pamokų ciklo tema – „Kaip mokyklos gali tapti tvariomis iki 2030 m.“
Fizikos pamokose mokiniai susipažino su transformatorių veikimo principais, jų svarba elektros energijos perdavimo sistemoje, analizavo energijos nuostolių mažinimo būdus. Aiškinosi, kaip šie procesai prisideda prie energijos taupymo ir aplinkos išteklių tausojimo. Įgytas žinias mokiniai panaudojo analizuodami gimnazijos dabartinę tvarumo būklę, energijos vartojimo tendencijas.
Biologijos pamokose mokiniai susipažino su garsiausiomis Brazilijos, Indonezijos mokyklomis ir ten įgyvendinamose tvarumo strategijomis. Dirbdami grupėse, mokiniai parengė planus ir rekomendacijas, kaip gimnazija galėtų įgyvendinti tvarumo principus. Analizavo, kokią ekonominę naudą gimnazijos bendruomenė galėtų gauti iš šių pokyčių. Taip pat domėjosi ir surinko informaciją apie Šiaulių miesto mokyklų tvarumo iniciatyvas. Tvarios gimnazijos idėjas mokiniai pristatė ir aptarė pamokose.
Šios integruotos pamokos pabrėžė tarpdisciplininio mokymo svarbą siekiant suprasti mokslinius procesus, suvokti jų poveikį kasdieniniam gyvenimui, planetos ateičiai.
Kristina Muraškienė, biologijos mokytoja, Rima Valčiukienė, fizikos mokytoja