Gimnazijos taryba
- nustatyti gimnazijos veiklos perspektyvą, pagrindines darbo kryptis;
- aprobuoti Gimnazijos veiklos programą, šiuos nuostatus, Vidaus darbo tvarkos taisykles, ugdymo planą, ugdymo organizavimo tvarką;
- aptarti siūlymus dėl vadovėlių užsakymo, mokinių vertinimo sistemos parinkimo, papildomos veiklos organizavimo;
- mokytojų tarybos teikimu spręsti mokinių šalinimo iš gimnazijos klausimus;
- svarstyti naujų gimnazijos padalinių steigimo, reorganizavimo ir likvidavimo klausimus;
- inicijuoti vietos bendruomenės, šeimos ir gimnazijos bendradarbiavimą;
- svarstyti gimnazijos pajamų ir išlaidų sąmatą, planuoti ir kontroliuoti lėšų paskirstymą, prižiūrėti gimnazijos ūkinę-finansinę veiklą;
- skirti atstovus į mokytojų atestacijos komisiją ir deleguoti savo atstovą stebėtojo teisėmis į viešo konkurso vadovo vietai užimti komisiją;
- sustabdyti kitų savivaldos institucijų sprendimus, kol jų teisingumą ir teisėtumą ištirs kompetentingos institucijos.
Gimnazijos tarybos pirmininkas – Ineta Agazzi, tėvų atstovė
Gimnazijos tarybos nariai:
Liudas Markevičius, bendruomenės atstovas;
Daiva Rusakienė, tėvų atstovė;
Inga Nauronienė, tėvų atstovė;
Nortautas Pilka, mokinių atstovas;
Dovydas Starkus, mokinių atstovas;
Justė Janulytė, mokinių atstovė;
Kristina Muraškienė, mokytojų atstovė;
Rima Ernestienė, mokytojų atstovė;
Esta Graželiūnė, mokytojų atstovė.
Mokytojų taryba
MOKYTOJŲ TARYBA – nuolat veikianti gimnazijos savivaldos institucija mokytojų profesiniams, bendriesiems ugdymo ir ugdymo kokybės užtikrinimo klausimams spręsti. Ją sudaro direktoriaus pavaduotojas ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių ir kitų padalinių, susijusių su ugdymu, vedėjai, 8–12 metodinių grupių narių.
PAGRINDINĖS MOKYTOJŲ TARYBOS FUNKCIJOS:
- Diskutuoja ir teikia siūlymus dėl gimnazijos strateginio, metinio veiklos planų, ugdymo plano parengimo ir jų įgyvendinimo.
- Aptaria ugdymo(si), mokymo(si) pasiekimų, brandos egzaminų kokybę, vidaus audito rezultatus.
- Analizuoja įvairių tyrimų, susijusių su ugdymu, duomenis, priima sprendimus dėl veiklos kokybės tobulinimo.
- Diskutuoja ir teikia siūlymus dėl mokinių pasiekimų vertinimo, pedagoginės veiklos tobulinimo.
- Aptaria skirtingų gebėjimų mokinių ugdymo organizavimo principus, pagalbos teikimo būdus.
- Renka atstovus į gimnazijos tarybą, mokytojų atestacijos komisiją, bendruomenės telkimo grupę.
Mokinių savivalda
- atstovauti visoms gimnazijos mokinių interesų grupėms, išreikšti ir ginti jų interesus, teise.
- koordinuoti visų mokinių savivaldos institucijų veiklą, pagal kompetenciją inicijuoti ir organizuoti mokinių popamokinį ugdymą, laisvalaikį, socialinę veiklą ir paramą;
- tvirtinti mokinių savivaldos institucijų nuostatus, kodeksus, įstatus ir kitus mokinių savivaldą įteisinančius dokumentus;
- inicijuoti ir mokinių vardu pasirašyti susitarimus su gimnazijos administracija, kitomis savivaldos institucijomis, su kitų gimnazijų, mokyklų, šalies mokinių savivaldos institucijomis;
- inicijuoti mokinių elgesio taisyklių kūrimą, svarstymą ir priėmimą, prižiūrėti jų laikymąsi;
- inicijuoti mokinių laikraščių leidybą;
- priimti sprendimus dėl visos gimnazijos savivaldos institucijų ar mokinių pasitarimų, susirinkimų, konferencijų ar kitokių sambūrių sušaukimo.
Gimnazijos mokinių savivaldos prezidentė Justina Janulytė, IIg kl. mokinė.
