Vasario 17 d. ne mokyklos aplinkoje, Šiaulių dailės galerijoje, vyko net du renginiai: mokytojų tarybos posėdis „Kiekvieno mokinio pažangos pamatavimas ir pasiekimų gerinimas“ ir apskritojo stalo diskusija „Pedagogų emocinė savijauta darbe“.
Tradiciškai po pusmečio yra aptariami mokinių ugdymosi ir lankomumo rezultatai. Ir šį kartą direktoriaus pavaduotoja Romualda Pupinytė pateikė detalią I pusmečio mokymosi pasiekimų ir lankomumo analizę, kalbėjo apie mokymosi motyvacijos faktorius bei lankomumo tendencijas. Pavaduotoja organizavo darbą grupėse, kuriose mokytojai dalijosi nuomonėmis ir siūlymais, kokiais būdais gerinti mokymosi pasiekimus, kas padėtų siekti geresnių rezultatų.
Antras renginys buvo pradėtas Šiaulių dailės galerijos direktorės Ernestos Šimkienės edukacija apie emocinį intelektą. Ši edukacija buvo skirta sustiprinti mokytojų gebėjimus atpažinti ir valdyti savo emocijas, ugdytis empatišką požiūrį, atpažinti emocijas mene ir jas gebėti interpretuoti.
Gimnazijos psichologė Rūta Nagelienė pedagogams pateikė tyrimo „Pedagogų emocinė savijauta darbe“ rezultatus. Mokytojai, dirbdami grupėse, ieškojo būdų, galinčių pagerinti jų emocinę pusiausvyrą, atsparumą stresui. Jie diskutavo apie emocines būsenas, su kuriomis jie susiduria kasdieniniame darbe, apie tarpusavio santykius, apie tai, kokią įtaką kiekvieno emocijos daro bendruomenės mikroklimatui. Kiekvienas galėjo pasidalyti savo patirtimi ir išsakyti nuomonę apie tai, kokios priemonės būtų veiksmingiausios.
Kristina Laurutė, karjeros specialistė