Balandžio 29 d. Didždvario gimnazijos mokiniai lankėsi Splius – vienoje didžiausių bendrovių Šiaurės Vakarų Lietuvoje, teikiančioje šviesolaidinio interneto, išmaniosios televizijos paslaugas, kur susipažino su rinkodaros specialisto profesija. Mokinius pasitiko rinkodaros vadovė Inga Karickienė, kuri išsamiai papasakojo apie rinkodaros specialisto darbo specifiką bei reikšmę įmonės veikloje. gimnazistai sužinojo, kad rinkodaros specialistas prisideda prie įmonės augimo, rūpinasi prekių ar paslaugų žinomumu, planuoja bei įgyvendina įvairias komunikacijos su klientais kampanijas. Taip pat šis specialistas analizuoja rinką, klientų poreikius ir padeda formuoti įmonės įvaizdį, prisideda prie pardavimų skatinimo ir klientų aptarnavimo kokybės gerinimo. Inga Karickienė taip pat akcentavo, kokių minkštųjų įgūdžių reikia norint sėkmingai dirbti rinkodaros srityje. Pasak jos, itin svarbios tokios savybės kaip kūrybiškumas, komunikabilumas, gebėjimas dirbti komandoje, prisitaikyti prie nuolat kintančios aplinkos, analitinis mąstymas bei gebėjimas efektyviai planuoti laiką.

Didždvariečiai dalyvavo ekskursijoje ir apsilankė įmonės serverinėje – tai vieta, kur saugoma ir tvarkoma įmonės informacinė infrastruktūra. Mokiniai pamatė, kaip technologiškai veikia interneto tiekimas, kokia įranga yra naudojama, kaip užtikrinamas duomenų saugumas bei nepertraukiamas ryšys.

Šis vizitas ne tik padėjo mokiniams geriau suprasti rinkodaros specialisto darbą, bet ir suteikė praktinių žinių apie šiuolaikines technologijas, įmonės veiklos organizavimą bei karjeros galimybes šioje srityje.

Kristina Laurutė, karjeros specialistė