Plečiant TB diplomo programos tarpdalykinės integracijos galimybes, gruodžio 6 d. TB1 kl. mokiniams ekonomikos mokytoja Diana Virbickaitė ir istorijos mokytojas Paulius Baranauskas vedė integruotą pamoką, kurios tikslas – išsiaiškinti ir įvertinti nacistinės Vokietijos ekonominę galią rengiantis Antrajam pasauliniam karui.
Pamokoje buvo pristatytas šiuolaikinis valstybių ekonomikos modelis (pavyzdžiui, karas Ukrainoje, kuris remiasi makroekonominiais reiškiniais, jų dinamika priklauso nuo esančios ekonominės padėties valstybėje ir pasaulyje), analizuojamos nacistinės Vokietijos pasirengimo karui aplinkybės, priemonės.
Mokiniai turėjo pritaikyti abiejų mokomųjų dalykų specifinius metodus: lyginamąją analizę ir kritinį vertinimą bei parengti pristatymus atsakant į pagrindinį pamokos klausimą – Kaip nacistinės Vokietijos vystoma ekonominė politika tiesiogiai siejosi su jų skelbiama ideologija?
Pamokos rezultatas atskleidė, jog mokiniai suvokia ir gali kritiškai įvertinti bei palyginti skirtingų istorijos laikotarpių situacijas, kurios tiesiogiai koreliuoja su šių dienų realijomis.