Šiemet istorijos mokytojos (Giena Kubiliūtė, Asta Andžiuvienė, Valda Kizevičiūtė) kartu su I–II kl. mokiniais Vasario 16-ąją nusprendė paminėti organizuodami konkursą „Sukurk geriausią istorinį memą“. Konkurso tikslas – paskatinti mokinius pasidomėti istorijos faktais, asmenybėmis, pamatyti juos iš kitos perspektyvos ir susieti praeitį su dabartimi.
IIA, IIM kl. mokinių mintys apie pilietiškumo pamoką-konkursą:
- Šiuolaikiška ir moderni pamoka, buvo įdomu.
- Kurdamas memą, geriau įsiminiau istorijos įvykius ir juos lengviau supratau.
- Dabar geriau mokėsiu analizuoti istorijos karikatūras.
- Man buvo sunku, nes manau, kad nesu pakankamai kūrybiškas.
- Reikėjo įsigilinti į temą, kad nepadaryčiau klaidų.
- Man patinka kūrybinė laisvė.
- Smalsu pažiūrėti į klasės draugų darbus ir pristatymus.
- Man įdomios pamokos, kai yra daug vaizdinės medžiagos.
- Nesitikėjau, kad galiu pati sukurti istorijos karikatūrą.
- Pamoka kūrybiška, daugiau laisvės mums patiems pateikti istorijos įvykius.
- Manau išmokau svarbiausiais XX a. Lietuvos istorijos datas.
- Žinosiu, kas yra J. Basanavičius.
- Darėm dviese, todėl buvo smagu ir mažiau jaudinomės.
Giena Kubiliūtė, istorijos mokytoja